Nanna
Meni tän päivän treenisuunnitelmat (piti kaverin kanssa tehdä aerobinen tehotreeni) uusiks, kun eilinen jalkatreeni pisti mun jalat siihen kuntoon, että normi kävelykin tekee pahaa. Tuli siis ns. pakollinen lepopäivä.
Sen siitä saa, kun innostuu pitkästä aikaa jalkaprässillä riehumaan...eikä muista venytellä.
Alkuraskaudessa en uskaltanut jalkaprässillä treenata, kun jostain onnistuin lukemaan, että siitä ois jotain haittaa. Eipä siitä mitään haittaa oo, kunhan tekee maltillisesti pienillä painoilla eikä tee niin syvää kyykkyä. Tottakai kasvava maha saattaa häiritä liikkeen tekoa, mutta ihan hyvin mä vielä siihen mahduin. Ja nyt tuntuukin, että nyt on treenattu. :D

Mun jalkatreeni on ollut aika maltillista just sen takia, että oon jättänyt kyykkäilyt vähemmälle (mitkä on mun mielestä yksiä tehokkaimpia liikkeitä jaloille&perseelle) painojen sekä tankojen kanssa ja oon keskittynyt käyttämään hyväksi salin laitteita. Nyt mun "raskauden ajan jalkatreeni" näyttää jotakuinkin tältä:

Reiden ojennus 3 x 10 (30kg)
Reiden koukistus 3 x 10 (30kg)
Lähennys 3 x 15 (40kg)
Loitonnus 3 x 15 (40kg)
Pohkeet 3 x 15 (35kg)
Jalkaprässi 3 x 15 (50kg)
(+alkulämmittelyt crosserilla 10-20min ja lopuksi 5-10min)
Eli pidemmillä toistoilla ja pienemmillä painoilla mennään, kuin normaalisti.

Muutttaa.. ehkä ihan hyvä pitää tänään lepopäivä, sillä tässä lähellä on flunssaa liikenteessä ja mulla on vähän kurkku käheänä ja kipeänä. Voin siis hautautua hyvin mielin treenattujen jalkojeni ja perseeni kanssa sohvan uumeniin. Villasukat siis jalkaan, Leijonakuningas pyörimään ja mukillinen Panadol Hottia kouraan.
Natu on myös onnessaan, että emäntä röhnöttää sen kanssa välillä sohvalla eikä ole kokoajan menossa. :D
0 Responses

Lähetä kommentti

Tsemppihehkutusihkutuspeukutukset tänne!