Nanna

Lepopäivä oli ja meni. Flunssa ei ole vielä ainakaan mua saavuttanut, joten kävin tänään salilla tekemässä "ylävartalo"treenin. Siis selkä+hartiat+rinta+olat+kädet ja lisäksi vielä kaverin kanssa vähän kyykkyjä laitteessa 20kg painolla. Yleensä jaan treenit vielä kolmannelle päivälle, mutta nyt oli energiaa ja motivaatiota tehdä kunnon treeni kerralla.

Ja mistä sen energian sain? No en ainakaan hyvistä yöunista, sillä nukkumisesta on tullu mulle aika harvinaista herkkua. Selkään särkee, hyvää asentoa ei löydy, vauva vetää kickboxingia mahassa sekä vessassa on rampattava about kahden tunnin välein. Niitä ihania raskausoireita siis. :D Oonkin nykyään antanut ittelleni luvan kunnon päikkäreihin ja niitä tuleekin sitten sohvalla otettua aika usein.

Ehkä se energia sitten tuli tukevasta aamupalasta. Maitorahkaa ja ananasmurskaa! Jokaisen kuntoilijan perusruoka. Mä kun vedän aamupalaksi ton kulhollisen, niin oon kylläinen treenin jälkeen vielä monta tuntia. Mun lempirahkaa on Valion pehmeä maitorahka, johon sekotan ananasmurskaa mehuineen. On tullu kokeiltua muita rahkoja, mutta kyllä tää on ykkönen. Ehrmannin rahkat on OK koostumukseltaan, mutta maku alkaa pidemmän päälle tökkimään sekä Lidlin rahkat aivan järkyttävää liisteriä.

Vaihtelevuutta saa laittamalla ananaksen tilalle esimerkiks muita purkkihedelmiä (miksei tuoreitakin, itte vaan tykkään purkkihedelmien mukana tulevasta sokeriliemestä :D) ja blenderillä soseeks, tai sitten vaikka hedelmä-Pilttejä ja mehukeittoja. Myös pelkkä rahkan nauttiminen ripauksella (vanilja)sokeria on ihan jees välillä. Ihan joka päivä en kyllä suosittele tätä herkkuruokaa nautiskelemaan, sillä saattaa ruveta tökkimään aika nopsaa.

LIDLin maitorahka on koiranruokaa

Tunnisteet: , , edit post
0 Responses

Lähetä kommentti

Tsemppihehkutusihkutuspeukutukset tänne!