SatuO
Mä nyt tuon koiven takia modailin tuon saliohjelmani sellaiseksi, että voin mennä tuolla samalla sen 2-3x viikkoon.
Se näyttää nyt jotakuinkin tältä:

-penkkipunnerrus tangolla tai käsipainoilla (tangolla 3x6-8, käsipainoilla 3x10-12)
-kulmasoutu tangolla 3x10 (20kg tanko)
-alataljasoutu 3x10-12 (15kg)
-ylätaljanveto eteen 3x10-12 (25kg)
-vipunostot sivuille 3x12-15 (3kg)
-hauiskääntö, talja, mutkakahva 3x10-12 (tässä laitan taljalle painoa 7,5kg mutta en tiedä paljonko toi itse tanko painaa..)
-ojentajapunnerrus, talja, alaspuristus 3x10-12 (10kg)
-selänojennus, selkäpenkissä 3x12-15 (2,5kg levypaino "sylissä")
-vatsaliike 3x12-15

Paino seilaa nyt ylös ja alas, varmaan toi kreatiini vaikuttaa siihen eniten.
MUTTA eniten mua nyt motivoi tuo, että mieskin tuumasi, et oon selkeästi kiinteytynyt ja mulla on enemmän energiaa kun aikasemmin. Ite oon huomannut saman, et jaksaa paremmin ja keskikroppa ei vaan hylly kävellessä.

Vajaa kaksi viikkoa vielä tällä Tiina Kasvin ohjelmalla ja sit sitä päivitetään, saas nähdä kuinka paljon ruuvi kiristyy sapuskoiden ja treenin osalta.

Tänään ja huomenna sali huutelee mun nimeä, viikonloppuna on tiedossa sellanen 6h aerobinen tanssin muodossa kun lähdetään kaveriporukalla Helsinkiin Whiteout jameihin. \o/

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille <3
Tunnisteet: , edit post
0 Responses

Lähetä kommentti

Tsemppihehkutusihkutuspeukutukset tänne!